This game is currently in development. There is no download or playable content. All information is based Developer Journals, the Kickstarter, and community discussions with developers.

Soulmates/nl

From Chronicles of Elyria Wiki
Jump to: navigation, search

Wij willen allemaal geloven dat er iemand is die dezelfde gevoelens en doelstellingen als ons heeft. Iemand die ons volledig begrijpt. Iemand die echt van ons houd. Helaas kunnen we je niet vertellen of dat wel of niet zo is, maar wat we je wel kunne vertellen is dat de kans dat je alleen bent klein is. [1]

Elke ziel heeft een tweeling, iemand die gelijk is op welke manier dan ook. Wat dan ook het lot is van iemand, je zielsverwant heeft hetzelfde lot. Deze permantente link tussen zielen zorgt voor meerdere werderzijdse voordelen.

Als eerste is: hoe dichterbij zielsverwanten bij elkaar komen des te meer ze bewust zijn van elkaars aanwezigheid. Met beperkte afstand kan een zielsverwant altijd zijn tweeling vinden.

Als tweede zijn zielsverwanten zo scherp afgestemd op de herinneringen en ervaringen van een ander dat met een beperkte aftand ze de vaardigheden van een ander kunnen oppikken. Er word gezegd dat wanneer twee zielsverwanten in contact komen met elkaar dat de vaardigheden zo scherp op elkaar afgestemd zijn dat ze elkaar voltooien. Daarbij geven ze de gecombineerde vaardigheden van beide karakters in alles wat ze doen.

En als laatste, de gemeenschappelijke verbinding tussen twee zielsverwanten werkt als een batterij. Zolang ze dicht bij elkaar zijn en zolang hun lichamen het kunnen verdragen heeft een ziel altijd genoeg geestkracht hebben om zijn weg terug te vinden van het astrale veld.

Klinkt geweldig, toch? Helaas zit er een addertje onder het gras. Zielsverwanten beginnen hun leven als tweelingen. Elke ziel leeft zijn eigen leven en ontwikkelt zijn eigen affiniteit naar goed of slecht. Terwijl hun lotsbestemming gelijk zijn, is er geen garantie dat ze op dezelfde kant van de kosmische strijd zitten wanneer ze elkaar ontmoeten.

Maar het meest belangrijke is dat zielsverwanten die in twee verschillende richtingen gaan, er maar één manier is om verder te gaan met je leven. Je moet zijn ziel van zijn lichaam verwijderen en ze terug sturen naar de Akashic Records.

Zielsverwanten worden gekozen uit de 300,000+ zielen die gegenereerd worden op een server, dus de kans is zeer klein dat jij je zielsverwant gaat ontmoeten .[2]

Referenties[edit | edit source]